Måndag

Idag hade jag skola och kan ju säga att min skoltrötthet har blivit värre men fick en del gjort idag endå. Hade nationella no labb och gjorde hälften av min teknik upgift. Amazing, nu har vi fullt med gäster här och jag orkar verkligen inte vara särskilt social känner jag. Jag är verkligen ingen som gillar släkt träffar, har en del orsaker. Och nu är jag bara pissed off för små ungarna har gjort sönder en sak som är viktig som jag behöver. Menmen put on your happy face, slutar endå på onsdag så har något att se fram emot den här veckan och det är iallafall ett litet tag kvar tills jag fyller år så det är posetivt. Nu ska jag gömma mig lite mer innan det blir tårta =)

Min outfit idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0