Min stalker

Jag börjar bli lite rädd, jag har en stalker efter mig. Hon tar bilder av mig hela tiden och smsar mig jätte ofta. Har polis anmält henne men endå dyker hon upp hela tiden där jag är och hoppar in i mina bilder och låtsas som vi känner varandra. Jag trodde hon va en schjyst brud i början och hette Sara men med tiden så blev hon konstig och började ringa mig hela tiden och komma hem till mig oinbjuden. Jag vet inte ens om hon heter Sara men det börjar bli värre än vanligt med henne nu. Hon är som Rose i 2 and a half men, helt plötsligt när jag vaknar kan hon vara där och bundit fast mig i sängen.. Men om ni ser henne säger bara watch out!

Man ser henne smyga runt bland folket men jag fick allt med henne på bild visste inte ens att hon var där, vem vet vad hon hade planerat..

Ser ut som att hon gör sig redo att attakera mig på den här bilden, smyger sig fram bakom mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0