Oh no you didn't Sara

Sara har skrivit att jag är transa men det är en lögn.. eller? Men om hon nu säger att jag antastar mig på henne så har jag en komversation som bevisar motsatsen, vem är det som antastar vem egentligen.. :O:O:O:O
Taget från msn, dock vet jag inte hur man kopierar sidan så man ser att det är äkta så det här får duga, Sara jag trodde du älskade mig så sprider du rykten att jag är transa..

Caroline. säger:
du ser konstig ut

Sara Nossborn säger:
tack

Caroline. säger:
varsågod

Sara Nossborn blinkar:
Spela upp "Hjärta"

Caroline. säger:
men sluta tro att du kan förföra mig!

Sara Nossborn blinkar:
 Spela upp "Kyss"

Sara Nossborn blinkar:
 Spela upp "Kärleksbrev"

Nej men jag och sara är ett par och jag antar att i alla förhållanden kan det komma hårda tider men vi får jobba på det. You know I love u saris, oups kolla det är engelska också sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0