Rest in peace

Fyfan satt och kollade igenom mina gamla bilder och ser hur långt hår jag hade innan jag var tvungen att klippa av det förra året.. Jag tror jag börjar gråta, saknar det så sjukt mycket. Jag passar verkligen INTE i kort hår, det är fint på många men INTE på mig. Usch klarar inte av det, jag måste fixa färgen och köpa en hårförlängning snart. Klarar inte av att gå runt såhär, kommer låsa in mig i helgen och sörja mitt hår. För efter att jag klippte det så har jag haft en chock och har inte riktigt kunnat smälta det i ett år eller ens vilja erkänna att det har verkligen hänt, men nu när jag var med om ungefär samma sak igen så känner jag att det är dags att sörja. Mitt underbara långa hår rest in peace.

På den här bilden ser man hur det var förra året innan jag klippte mig, helt förstört. Håret hade gått av där bak så det såg ut som ett V fast upp och ner.

En gammal bild men mitt långa fina hår fanns då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0