Sex and the city

På torsdag ska jag fixa klart mitt hår och på fredag fyller jag år! Då får jag äntligen kläderna också som jag, mormor och morfar köpte idag, vill bara ha dom nu love! Känns hemskt att inte kunna använda dom redan nu, köpte två shortsdressar, två skärp, en klocka, två toppar and it feels good. Skulle köpt ett par skor också men det blev inte så, men ska kolla på dom i veckan och nog köpa dom då måste ha dom känner jag. Men den här veckan kommer nog bli riktigt bra för mig, förutom att det sägs att det ska vara dåligt väder hela veckan.. Men ska fira med släktingar på fredag plus att jag är ledig, jag och tjejerna snackar om att gå på nattbio då och se sex and the city 2 då och sen ska jag ha tjejerna hos mig på lördag och fira. Och såklart fixa håret på torsdag och få massa presenter mohaha. Just därför älskar jag att fylla år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0