Tisdag

Jag kunde inte uppdatera igår för jag åkte direkt till frissan efter skolan och sen åkte jag och familjen till mormor och morfar runt 7 och firade henne. Jag är inte nöjd med håret än, men ska fixa det så snart som möjligt så det är klart till avslutningen och allt. Fick tyvärr klippa nästan lika kort som förra året när jag klippte mig men jag har vant mig lite med kort hår nu efter ett år så. Men har varit sjukt trött nu både igår och idag och jag vet inte hur jag ska hinna med det sista jag har kvar nu i skolan när jag inte ens orkar plugga. Uschabuscha men ska göra min teknik uppsats ikväll och försöka börja på so:n också. Kanske kan få lite gjort nu sista 1½ veckan som är kvar innan betygen sätts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0