Happy birthday tooo me

Åh nu är man 16, fick en hel del imorse av familjen och sen åkte och jag fixade det sista på håret så känns jätte bra nu. Senare kommer lite av släkten hit och firar moi sen också, och imorn blir det brudarna. Nu ska jag städa rummet och byta kläder. Har träffat ebba ett tag också och jag fick välja en present som hon skulle ge mig, det är ju alltid bra för då blir man ju nöjd utan tvekan och så köpte jag en liten handväska som är så fin, jag är kär i den! Men nu måste jag fixa mig, pussilussi.

Dåliga bilder men blev bara lite snabbt imorse.

Fick halsbandet och hårsprayen av min broder. Sen av mamma och pappa fick jag pengar, marabou choklad som pengarna satt på, victoria secret parfym och läppglans och så.

En vågtång, ett par shortsaktiga leggins med spets nere.

En sorts klänning med blommor.

Victoria secret parfymen, läppglans, mascara och naglack.

Haha new moon filmen, lite sent men jag har alla böcker så måste ha alla filmer.
Glömde säkert något menmen =)

Väskan jag köpte, lovelove! Ganska stor för att vara en sån sorts väska så perfekt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!

2010-05-29 @ 00:55:20
Postat av: Caroline

Tack :)

2010-05-29 @ 11:01:18
URL: http://successful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0