I love buddah

Oups va ett tag sen jag skrev, så kan det gå. Men mamsen fyllde år igår så firade henne med släkten, det va mysigt. Jag har lite fobi för när man själv fyller år att ha släkten som kommer och alla kollar på en när man öppnar presenter och allt.. ja så det va bra träning med mammas kalas nu. Haha men ja annars hade man ju också no nationella idag som gick helt OK. Hoppas på det bästa, men nu ska jag föna håret och lite sånt så jag får skriva mer i helgen och så. Fast ska till norrtälje på lördag för min kusin fyller 18 så det kan bli lite sugig uppdatering just nu tyvärr.

Här är bilderna från när vi va hos ekman som jag inte kunde lägga in för glömde min kamera där.

Jag har en fetish för buddah i duschar..
 
Vi körde på en liten modellbild buddah och jag, fin va? =)

Whaaat

Min baby!

People

Sen blev det massa closeups

Again

And again

Och lite längre ifrån

Me and mirran

Hmm jag undrar vad dom diskuterar

People

Fjanny och niclas

Ja det va det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0